In opdracht van Thalys Nederland bv. werd in het kader van de boekenweek 2004 een Tour du Livre georganiseerd. Bekende schrijvers, waaronder Youp van 't Hek en Philip Freriks, reisden gedurende een dag langs diverse steden in Nederland om hun boeken te signeren.

Om het Franse thema van dit jaar meer kracht bij te zetten werd Roelino gevraagd om als Napoleon "et son aide de camp" (gespeeld door Peter de Bie) deze tour te verlevendigen en tijdens de signeersessies op de veschillende stations de zaken aan te sturen en te regelen.
Fotografie: Ad Biersteker
In de Van Nelle Ontwerpfabriek te Rotterdam organiseerde de fast-food-keten Mc. Donalds een themadag voor alle Nederlandse filiaalmanagers en franchisehouders met als onderwerp: Hospitality.

Samen met mime-acteur Peter de Bie zorgde Roelino voor een ludieke onderbreking van de themagesprekken waarbij een tweetal "hospitality"-situaties werden uitgebeeld.
Tijdens de beurs Support 2004 in de Jaarbeurs te Utrecht kreeg Roelino de opdracht van Arjo Nederland BV. om tussen de productpresentaties iets te laten gebeuren op het podium.

Het bedrijf showde hulpmiddelen voor minder-valide mensen. Door al improviserend gebruik te maken van de aanwezige materialen en het voorbijkomend publiek interactief bij zijn spel te betrekken, creerde Roelino leuke overgangen. Het resultaat was dat de demonstraties als een vloeiend programma in elkaar overliepen.
Niet alleen het spel, maar ook de muziek, belichting en mis-en-scene van de speelplek werden in de presentatie betrokken. Deze speciaal ontworpen acts leverde een duidelijke herkenning op van de praktijk en gaven genoeg aanknopingspunten om de onderlinge discussie op gang te brengen.  
In opdracht van het ministerie van sociale zaken & werkgelegenheid IWI werd Roelino gevraagd om ondersteuning te geven in de discussie over arbeidscompetenties. Door te kiezen voor de spelvorm van een quiz werden de medewerkers er daadwerkelijk bij betrokken. Roelino slaagde erin om op het Centre Court te Den Haag de zeer abstracte omschrijvingen in duidelijk herkenbare spelsituaties om te zetten.
Leolux wilde voor een van hun paradepaardjes van hun nieuwe collectie zitbanken een bepaald thema uitstralen.

Rust, comfort en luxe waren de eigenschappen die duidelijk naar voren moesten komen.
Een fotosessie van 2 uur was genoeg voor de fotograaf om van Roelino leuke plaatjes te schieten om de nieuwe brochure van Leolux en bijzondere uitstraling te geven.

De jaarcatalogus is aan alle klanten en bij alle verkooppunten door het hele land verspreid.